Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

En somrig dag..

Av Carolina Larsson-Englin - 19 juli 2010 12:21

Med en smörgås i min hand sitter jag nu på stranden.

Har dukat upp med min stora gulrutiga picninicfilt och stora picnickorgen fullproppad med en massa fika som egentligen skulle ha räckt i flera dagar i sträck!

 

Det blåser, mycket!

Det börjar på att dra ihop sig och det är egentligen inge vidare varmt men du vet, den där känslan som säger att en heldag på stranden skulle vara helt underbart!

 

När jag ligger där på filten hr jag barnfamiljerna som plaskar och tjoar och några som myser i blåsten med lite fika, allt detta för barnens skull!

 

Usch, nu tar vinden i på riktigt! Jag känner de varma solstrålarna någonstans mot min kropp men de försvinner lika fort med blåsten som den kom.

 

Det kanske bara är att erkänna, ingen jätte bra dag för strand och mys. jag kanske ska ge upp min dröm om en heldag på stranden fastän att jag hoppats på det in i det sista. 

 

Jag gick ner iallafall, jag gjorde det för min egen skull. Det behövdes iallafall en stund för att få släppa onödiga tankar och bort från verkligheten.

 

Jag ska nog tacka nig själv för den här stunden.

Jag packar sedan ihop mitt fika, och filten sen bär det av hemåt...

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Larsson-Englin - 14 juli 2010 22:28

                                                                                     ...

Av Carolina Larsson-Englin - 13 juli 2010 16:27

det är minst 30grader i skuggan, jag har tvättat fyra maskiner pga lathet, har hälsat på hos hannao jörgen, har duschat nellie varje gång vi varit ut för det är så varmt..     oh my !! ikväll blir det bada med Hanna o Jörgen sen kanske fota m...

Av Carolina Larsson-Englin - 12 juli 2010 10:01

Någon har satt stop för mina intressen o vänner vilket gör mig jäkligt irriterad. Jag vill inte ha det så här, allt vänds emot mig vad jag än säger eller så vänder det så det blir fel åt andra håll.. usch fy o blä.!   Om ända det vore så  att...

Av Carolina Larsson-Englin - 24 juni 2010 11:31

Skall nu iväg och jobba igen. jobbar mellan halv ett till nio:P sköön da! kanske länkar upp lite bilder i en senare framtid,  orkar inte nu på förmiddagen det är soligt o varmt:p NÄR NU BLIRE JOBB: HA EN BRA DAG ALLIHOPA! ...

Av Carolina Larsson-Englin - 21 juni 2010 22:35

                                        

Ovido - Quiz & Flashcards