Alla inlägg under december 2009

Av Carolina Larsson-Englin - 24 december 2009 17:18

ja äntligen kom den stora dagen då julmaten, klapparna och myset skulle vigas!

ja  fick allt ja velat ha, vilken bortskämding!!

 

 

jag fick:

  1. flanellpjamas
  2. pengar
  3. strumpor
  4. te
  5. kakfat
  6. ostbricka med en massa tillbehör och hembakat knäckebröd!
  7. ett virkat överkast till en dubbelsäng som mormor gjort!!
  8. dofthjärtan att ha i linneskåpet:P
  9. 2 st kuddar som mormor sytt och broderat på"godmorgon" & godnatt" :)
  10. örhängen
  11. kalender att ha 2010 så klart! xD
  12. en mobilmössa som mamma hade gjort! :)
  13. myssockor:P
  14. marmelad som mamma hade gjort samt en lingonglögg som hon gjort!
  15. plastpåsar/väskor att bära tvätt i!
  16. presentkort,  namnstaspresent samt en handduk!

finns säkert en massa som ja glömt och som ja ev.får imorgon också så ja får väl fylla på då i såna fall!

 

 

 

 

Av Carolina Larsson-Englin - 16 december 2009 14:35

ja snö blev det allt:P

bad till gud o frågade efter lite snö, hah det fick ja kan man säga:P

idag den 16:e december fyller thomas (älsklingen) år. 23 blir han, han fick en armlänk av mig i silver som passar till hans halsband.

 

fiint blev det o glad vart han:P

 

Under förmiddagen har jag ordnat med maten till gästerna kommer, det blir varm smörgåstårta med bacon o purjo!

 

efterrätt får en del glass(de med barn)

sen blir det kladdkaka och grädde till grabbarna från hifi ikväll!!

 

just nu är det bak av kladdkaka som står i ugnen.

 

trodde att det hade slutat snöa! men nej nej tittade just ut då det snöar ännu mera! jag älskar snökaos!

 

ha en bra dag mina vänner kramkram

Av Carolina Larsson-Englin - 11 december 2009 13:24

Ellinor kommer och hälsar på!!

Gud vad mysigt vi ska ha det:P

 

lite fika, lite valbo lite skitsnack!

 

ha en bra dag mina vänner så kasnke ja upd. senare

 

Nu lite disk!

Av Carolina Larsson-Englin - 8 december 2009 19:44

Ja det kan man säga! att det blev en lång dag:P

 

Skulle jobba från 08:00-12:00 men det blev till 16:15!

det är jätte bra att jag får ihop lite timmar till den här månaden!

 

Har blivit jätte förkyld & är hängig så hoppas för enligt schemat så jobbar jag bara tre timmar imorgon! sköönt då kan ja vila mig till torsdagen då ja jobbar 07:00-16:00..

 

Har aldeles nyss kommit hem från konsum då ja kom på att ja varken hade ipren eller alvedon hemma, så tummen upp att man kan köpa det lite överallt nu!!!xD

Bäst att ladda upp lite av varje eftersom febern kan ställa till problem om ja skulle få det!usch blä vem skulle då sköta städning, tvättningm & diskning om thomas jobbade"! hehe näe då det skulle nog han göra ändå:P

 

Gofisen min!

 

 

Ha en bra kväll!!

Av Carolina Larsson-Englin - 7 december 2009 22:24

Hade besök idag? Mycket trevligt besök! Fattades bara en hoppas vi ses snart ändå! Skickade även med dem en stor julklapp:) hoppas det duger:) godnatt mina vänner ska nu sova:)

Av Carolina Larsson-Englin - 6 december 2009 12:01

trök väder ute....

fick jobba igår najjs! kommer att få jobba tisdag, onsdag och torsdag också och hoppas på mer! ja vill ja vill ja vill!!



att gå hemma o grubbla ner sig hjälper inte, har panik, tänk om alla kunde förstå min sits:(

ja älskar jobbet ja är på, vill jobba 200% där! ja ger allt på denna arbetsplats för att få jobb där.. "du måste söka jobb"-"körkortet" Sluta tjata ja mår redan sämst än någonsin nu!


petar någon på mig grinar ja, stressad känner hur hjärtat pumpar utan att ja ens har gjort nått, känner mi så j*vla nere. ingen kan ana! usch allt är skiit, piss och h*lvete just nu!


orkar inte gå hemma på dagarna längre!!!!!



usch alla tjatmostrar sluta tjata! ni som ite tjatar ska naturligtvis inte få ångest e!!!

Av Carolina Larsson-Englin - 4 december 2009 16:06

ja det kan man säga, att det är juligt hos mig/oss!

 

Idag började dagen med att min mor ringde och väckte mig, det var ändå dax att kliva upp.

 efter ett tag ringde de från mediamarkt o tyckte att det var dags för lite jobb så han for dit. jahapp tänkte jag och började småplocka lite här hemma.

 

när ja plockat klart blev det till att skriva lite julkort och ta reda på alla dessa adresser!

Sendan slog ja in lite julklappar till Lucas och Jennifer(systeryster):P

 

blev bra bara det att Lucas har så stort paket att ja fick slå in med

 TVÅ RULLAR med papper!! STORT säger ja:P

nu  ska ja handla lite mat till oss ikväll.. julmat till hanna, jörgen mig och thomas

 

Av Carolina Larsson-Englin - 4 december 2009 14:18

http://www.youtube.com/watch?v=weed-S5dbKg

 

Jag vill att alla som är rädda för influensan skall titta till den här länken..

 

Är det så att du fortfarande är rädd för den fundera ut varför och ställ dig den här frågan..

 

vilket är du mest rädd för?

A,) influensan

B,) vaccinet

 

Ha en bra dag allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards