Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Happ!

Av Carolina Larsson-Englin - 6 december 2009 12:01

trök väder ute....

fick jobba igår najjs! kommer att få jobba tisdag, onsdag och torsdag också och hoppas på mer! ja vill ja vill ja vill!!



att gå hemma o grubbla ner sig hjälper inte, har panik, tänk om alla kunde förstå min sits:(

ja älskar jobbet ja är på, vill jobba 200% där! ja ger allt på denna arbetsplats för att få jobb där.. "du måste söka jobb"-"körkortet" Sluta tjata ja mår redan sämst än någonsin nu!


petar någon på mig grinar ja, stressad känner hur hjärtat pumpar utan att ja ens har gjort nått, känner mi så j*vla nere. ingen kan ana! usch allt är skiit, piss och h*lvete just nu!


orkar inte gå hemma på dagarna längre!!!!!



usch alla tjatmostrar sluta tjata! ni som ite tjatar ska naturligtvis inte få ångest e!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Larsson-Englin - 19 juli 2010 12:21

Med en smörgås i min hand sitter jag nu på stranden. Har dukat upp med min stora gulrutiga picninicfilt och stora picnickorgen fullproppad med en massa fika som egentligen skulle ha räckt i flera dagar i sträck!   Det blåser, mycket! Det börj...

Av Carolina Larsson-Englin - 14 juli 2010 22:28

                                                                                     ...

Av Carolina Larsson-Englin - 13 juli 2010 16:27

det är minst 30grader i skuggan, jag har tvättat fyra maskiner pga lathet, har hälsat på hos hannao jörgen, har duschat nellie varje gång vi varit ut för det är så varmt..     oh my !! ikväll blir det bada med Hanna o Jörgen sen kanske fota m...

Av Carolina Larsson-Englin - 12 juli 2010 10:01

Någon har satt stop för mina intressen o vänner vilket gör mig jäkligt irriterad. Jag vill inte ha det så här, allt vänds emot mig vad jag än säger eller så vänder det så det blir fel åt andra håll.. usch fy o blä.!   Om ända det vore så  att...

Av Carolina Larsson-Englin - 24 juni 2010 11:31

Skall nu iväg och jobba igen. jobbar mellan halv ett till nio:P sköön da! kanske länkar upp lite bilder i en senare framtid,  orkar inte nu på förmiddagen det är soligt o varmt:p NÄR NU BLIRE JOBB: HA EN BRA DAG ALLIHOPA! ...

Ovido - Quiz & Flashcards